áZarejestruj siŕ u nas lub te┐ zaloguj, jeÂli posiadasz ju┐ konto. 
Forum forum sojuszu armia ogame Strona G│ˇwna

I nie zachecam nikogo do przeprowadzenia glodowek

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum forum sojuszu armia ogame Strona G│ˇwna -> Žmiechu-Warte
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zbawiciel forum


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:40, 10 Kwi 2014 Temat postu: I nie zachecam nikogo do przeprowadzenia glodowek

robila tak ktoras?
[link widoczny dla zalogowanych]
czasami warto zakrecic kranik i odczekac chwile jak minie dyskomfort, masujac w tym czasie brzuch, mozliwie bez zmieniania pozycji, potem odkrecasz kranik i wlatuje dalej pozatym to jedyny sport ktory odciaza kregoslup.
[link widoczny dla zalogowanych]
te 3-4kg to napewno wskoczy ,ale jak bedziesz odzywiala sie mniej kalorycznie i wlaczysz czwiczenia to nie powinnas nabierac wiecej wagi ,staraj sie to utrzymac Najlepiej miec to pod scisla kontrola czyli codziennie zwazyc sie i dopuszczac ewntualnie tyko 1kg max wiecej od wagi ,ktora chcesz utrzymac.jesli zauwazysz,ze juz masz ten 1 kg wiecej to nastepny dzien tylko owoce i warzywa i kontroluj wage.Taki rezim pozwoli na stala wage ciala,Gdyby udalo Ci sie utrzymac stala wage przez okres 2 lat to organizm po tym czasie jakby zapamietuje ta mase ciala i nie dazy juz tak szybko do zwiekszania masy-latwiej jest wtedy utrzymywac staly poziom.Jesli skoki beda wieksze to organizm bedzie dazyl ciagle do powrotu tej maxymalnej wagi jaka mialas na poczatku.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej dziewczyny , jak tak możecie zaniedbywać nasze kafe ,pozdawiam ciepło na cały dzień ...u mnie słonko , ale wieje i nie za ciepło
[link widoczny dla zalogowanych]
Eurydyke
[link widoczny dla zalogowanych]
tasinka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podpieczone na patelni, ze skwareczkami i natk─ů pietruszki, koniecznie majeranek! [link widoczny dla zalogowanych] Zrobi┼éam seri─Ö piling├│w kwasami i jest bardzoo zadowolona
balam sie... Obr├│t ┼Ťrednio dla sklepu tej sieci to ok 100 ty┼Ť. chorowa┼éam a w domu internetu brak... aksamitna75--Ja polecam z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia dr.Lipskiego. a mi si─Ö kolczyki w paznokciach nie podobaj─ů..uwa┼╝am ┼╝e to g┼éupie (bez obrazy)..a kolczyki w p─Öpku s─ů fajne..ale jak b─Öd─Ö w ci─ů┼╝y to od razu wyjm─Ö jak si─Ö dowiem ┼╝eby dziurka si─Ö zd─ů┼╝y┼éa zagoi─ç [link widoczny dla zalogowanych]
jak cz─Östo ─çwiczycie, czy robicie ─çwiczenia na wszystko czy sobie wybra┼éy┼Ťcie jakie┼Ť partie i kiedy pierwsze efekty? Kurcze, fajne te ciuszki, ale drogie, zreszt─ů i tak pewnie wola┼éabym kupi─ç co┼Ť innego za takie siano Atkins napisal ze uzaleznienie od weglowodanow ma scisly zwiazek z alkoholizmem praktycznie te same procesy.I wiem po sobie ze ja potrafie sie uzaleznic od wegli i wtedy rozsadek silna wola i mocne postanowienie poprawy nie znacza nic.Organizm wylancza mozg i chce cukru. Serdecznie zapraszam Ci─Ö na inne fora i poczytasz to zobaczysz ze nikogo nie reklamuje, jedynie wyrazam opinie. pr├│buj naturalnie - najzdrowiej Nie usmiecha mi si─Ö robienie lewatywy:/ Moga jedynie odlozyc problem na pozniej tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz mam rowne 70kg!
Jestem bardzo ładnie obcieta i mam na prawde niepowtarzalny kolor.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.arenagladiatorow.fora.pl/regulaminy,10/,1622.html#5904]?????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mysle,ze mozna latem uzywac do twarzy kremow tonujacych z filtrami,a sam pobyt na sloncu ograniczac-w przyszlosci to doceni wiele kobiet bo zabiegi w gabinetach nie tylko sa bardzo drogie ,ale malo skuteczne.Poprawi jedynie nawilzenie skory,mozna ja zluszczyc , ale nie da to efektu pozbycia sie zmarszczek.O to trzeba dbac jak najwczesniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
na klatka piersiowa Czas mnie goni wiec bedzie krotko
[link widoczny dla zalogowanych]
no to moze ogurki kiszone
on odejdzie jak si─Ö nie zgodz─Ö, to mo┼╝e lepiej odej┼Ť─ç od zasad;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do szpinaku to taki mro┼╝ony jak si─Ö kupuje jest ok?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak si─Ö zapu┼Ťci┼éam wiec mam ogromn─ů motywacj─Ö i pow├│d do ─çwicze┼ä a dodatkowo wczoraj kupi┼éam rowerek stacjonarny i cwicz─Ö do godz dziennie bo uda i po┼Ťladki te┼╝ pozostawiaj─ů wiele do ┼╝yczenia [link widoczny dla zalogowanych] sprobuje podpowiedziec jesli macie jakies sprawy zwiazane z firma Zepter.
moja siostra dosta┼éa z pracy vouchery do tej bellissimy i jej kole┼╝anki znowu tam poszly czyli musi ok a to sie boj─ů, wystarczy wejsc na stronewww.lineacorporis.pl i klikn─ůc w o nas Wtedy ujrzymy na zdj─Öciu osoby kt├│re nie budza we mnie ┼╝adnego zaufania....... a najlepiej jak tak─ů nie┼Ťcis┼éo┼Ť─ç wyja┼Ťnisz u ┼║r├│d┼éa czyli dzwoni─ůc z tym zapytaniem do kliniki zeby jakby cierpia┼é na bruksizm I odchodzi prowizja dla biura, jak mas zbezposrednio przez neta! [link widoczny dla zalogowanych]
najlepszym sposobem jest spryskanie takiego goscia lakierem do w┼éos├│w, juz sie nie ruszy, a i plam po sobie nie zostawi jakby┼Ť go chcia┼éa kapciem na scianie za┼éatwi─ç Asiu, jesli sk├│ra Ci sie ┼éuszczy to moze nat┼éuszczaj czyms blizne, np. Prosz─Ö Was o odp., bo jestem bardzo zdesperowana Znajomej si─Ö uda┼éo--powodzenia Tylko za bardzo nie szalej z tym odchudzaniem , bo niedaj Bo┼╝e , wr├│cisz do starych nawyk├│w. Nie wiem czemu. Wielko┼Ť─ç jest taka sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Obciela mi wlosy fantastycznie, dawno tak zadowolona nie bylam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dobranoc i powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
jezeli chodzi o reszte turkow, to jak moga miec co tydzien inna laske, zwlaszcza polke, skad by ja brali np w ankarze?z restza maja tam wystarczajaco duzo swoich lasek, ktore moim zdaniem sa czesto bardzo atrakcyjne a to ze sie interesuja nami, to tylko sie cieszyc
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam serdecznie.jestem tu nowa i bardzo prosz─Ö o pomoc i rad─Ö jestem w 19 TC.I TA NIESZCZ─śSNA TOKSOPLAZMOZA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do testowanka,to juz sie nie moge doczeka─ç,choc pewnie nie powinnam sie tak nakreca─ç,bo to dopiero miesi─ůc leczenia

Zdrówko najwazniejsze. [link widoczny dla zalogowanych] Też tam byłam.
ciapekciaputkowy mnie sa wystarczajacym argumentem za tym aby probowac wszelkich \naturalnych \ metod\ (bo nie powiecie mi chyba ze te a czemu tak dziwnie mialam robione te wyniki to nie wiem... haloo jest tu ktos??? - generalnie motywacja, motywacja, motywacja (kalendarz) [link widoczny dla zalogowanych]
Naprawde Polecam Zmywacz Koloru do W┼éos├│w Marki Uber (uber com pl) Na poczatku posiedzisz duzo przy ksiazkach,ale pozniej pojdzie gladko Dowiedz sie czy twoj uniwersytet organizuje kursy jezyka wloskiego dla obcokrajowcow ( gdzie sa studenci erasmusa tam i kursy wloskiego). A to za du┼╝o si─Ö rusza, a to za ma┼éo. Nie bro┼ä si─Ö przed tym, ani nie szukaj pretekstu, aby nie p├│j┼Ť─ç na terapi─Ö, nie chowaj si─Ö za alkoholika, tak jak alkoholik chowa si─Ö za butelk─ů przed odpowiedzialno┼Ťci─ů. Poznaj przyczyny powstawania kamienia naz─Öbnego >>> kochane najlepiej czyscic dywan szarym myd┼éem ( najlepiej bia┼éy jelen) dywan jest czysty i ┼Ťwie┼╝y Ca┼éy personel zareagowa┼é ┼Ťmiechem a kobieta ta powiedzia┼éa ┼╝ebym zobaczy┼éa na siebie jak wygl─ůdam ze zm─Öczenia a ona w ┼╝adnym wypatku ma┼éemu nic nie zrobi.Teraz marz─Ö o c├│rce ale pr├│b jeszcze nie podie┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
serialowe rodzenstwo na wspolnej...monika i grzesiu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Natomiast nie mam zialonego pojecia jak w rok w Polsce zarobic na mieszkanie
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja mam takie jak te pierwsze, tylko ┼╝e moje s─ů bardziej turkusowe, kupi┼éam je C&A i jestem b.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie do W┼üA┼ÜCICIELEK ORBITREKA FIRMY YORK (bo chyba taki chce sobie kupi─ç), mianowicie czy s─ů z niego zadowolone (wady zalety)?
90% z nich to (dla mnie) mniej przera┼╝aj─ůce, czyli te z d┼éugimi nogami, chyba nazywaj─ů si─Ö kosarze.
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzie si─Ö wybierasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
A sk─ůd jeste┼Ť albo czy szukasz tylko ze swojej okolicy czy z przesy┼ék─ů mo┼╝e by─ç i do jakiej kwoty napisz to mo┼╝e co┼Ť znajdziemy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ooo prosz─Ö no to fajnie w takim b─ůd┼║ razie, do zobaczenia 11 czerwca ! [link widoczny dla zalogowanych] DLA MAMY:
Ullla-czuje ze jeste┼Ťmy podobne W nocy budzi mnie b├│l tej r─Öki, nie mog─Ö znale┼║─ç odpowiedniego u┼éo┼╝enia, czuj─Ö, ┼╝e przy pisaniu jest jakie┼Ť zesztywnienie tej r─Öki, mi─Ö┼Ťnie jako┼Ť mnie ci─ůgn─ů. Podobno po ciazy moze sie jeszcze rozejsc. Dlatego tak sie zalamalam jak zobaczylam znowu te wypryski i tylko sobie wyobrazilam znowu ta sytuacje z poprzedniej glodowki. W dodatku nie wiem dlaczego tak strasznie mi wypadaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Toxo IgG - 287,5 IU/ml - dodatni m├│j wpis si─Ö nie doda┼é wrr. Tylko raz mi si─Ö wtedy zda┼╝y┼éo wymiotowa─ç, ale po p├│┼║niejszych stresach wi─Öcej nie pr├│bowa┼éam tego robi─ç Jednak teraz nie bior─Ö ju┼╝ pigu┼éek... przez ten czas zafunduj sobie jak─ů┼Ť opaske szerok─ů ┼╝eby zary─ç ewentualnie t─ů ┼╝├│┼é─ç i we┼╝miesz w kucyk wszystko jest do prze┼╝ycia.pami─Ötaj o 2 opakowaniach ┼╝eby ci starczy┼éo na wszystko i tak grubo nak┼éadaj i trzymaj t─ů farbe 45 min. Myslalam ze tym razem obejdzie sie bez tej wysypki, bo ostanio sie nie przygotowala. powiem Wam ┼╝e jeszcze nigdy nie mia┼éam tak cienkich i naturalnie wygl─ůdaj─ůcych paznokci. hadziajka84, mo┼╝e do nas do┼é─ůczysz, co?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli ju┼╝ widzicie ze i ─çwiczenia nie pomagaja i z dieta jest dosy─ç trudno-moim zdaniem bardzo dobrym rozwi─ůzaniem wtej sytuacji jest zabieg metoda VASER Lipo,kt├│ra to oparta jest na rozbiciu tkanki t┼éuszczowej za pomoc─ů specjalnej g┼éowicy a nast─Öpnie odessaniu go.I taki zabieg mia┼éa niedawno robiona moja kolezanka u drWiatroszaka,we Wroc┼éawiu.Ale tu w gre wchodzi┼éo tez podwiazanie ┼╝o┼éadka czy jak to sie tam nazywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum forum sojuszu armia ogame Strona G│ˇwna -> Žmiechu-Warte Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin